Pardavimų mokymai

Panorama viešbutis | 2017 m. spalio 25 d.

77 dienos
:
09 valandos
:
46 minutės
:
30 sekundės
Maksimali įtaka – komunikacijos menas efektyviems pardavimams. Mokymai, kurie supurtys Jūsų įsitikinimus ir pakels rezultatus.

Turbūt jau pastebėjote, kad nuolat kaupiama teorija ne visada duoda produktyvius rezultatus. Klasikiniai pardavimų mokymai inspiruoja darbuotojus dažniausiai tik trumpam laiko tarpui. Pardavėjai, pradėję taikyti gautą informaciją ir negavę greitų rezultatų arba susidūrę su kažkokiomis kliūtimis, vėl praranda motyvaciją ir grįžta prie įprastinės savo bendravimo formos su klientais. Kodėl?

Atsakymas sąlyginai paprastas – pardavėjui trūksta vidinės energijos ir trukdo turimi komunikavimo įpročiai.

Iš kur gauti energijos ir kaip palaikyti pakankamą jos lygį sužinosime seminaro metu. Specialių judesių, šokio, ekspresyvios muzikos, šviesos efektų ir stiprių emocijų pagalba visi kartu auginsime energiją ir mokinsimės kaip ją išlaikyti ateityje. Susieta su jausmais teorija įsitvirtins jūsų atmintyje ilgam.

Daugumai jau ne paslaptis, kad norint sudominti pirkėją, pirmiausia reikia jo klausytis, suprasti emocinius poreikius, o savo paslaugą ar prekę siūlyti kaip problemos sprendimą, kurio klientui jau seniai reikėjo. Ši teorija nebus veiksminga, jeigu pardavėjas nesugebės išlaikyti ir panaudoti savo pozityvios energijos reikiamo kiekio bei netikės tuo, ką siūlo.

Maksimali įtaka – komunikacijos menas efektyviems pardavimams, leis keisti esamą situaciją ir atpažinti bei suprasti esmines pardavimo proceso klaidas, o inovatyvios technikos dėka, gausite rezultatus, kurių galbūt net nesitikėjote.

Pristatysiu emocinių būsenų atpažinimo bei valdymo metodiką. Treniruosimės kaip sąmoningai pasirinkti emocinę būseną ir didinti energijos kiekį, kuris leistų stresinėse situacijose išlaikyti entuziazmą ir aukštą energijos lygį.

Analizuosime pardavimų silpnąsias vietas ir ieškosime efektyviausių, sąmoningų situacijų keitimo veiksmų, užtikrinančių sklandų ir rezultatyvų komunikavimo su klientu procesą.

Didžiausią dėmesį skirsime emociniam nusiteikimui. Griausime klaidingus įsitikinimus ir išankstines nuostatas. Mokinsimės konkrečių veiksmų, ugdančių pozityvų požiūrį į galimą rezultatą.

Klientų emociniai poreikiai yra vieni iš esminių faktorių, nulemiančių sandorio baigtį. Pristatysiu jums 6 emocinių poreikių metodiką, kurią įvaldę sugebėsite ne tik užmegzti nuoširdų ryšį su klientu, bet ir leisite jam pasijusti puikiai, įsigijus jūsų prekę ar paslaugą. Būtent šis esminis momentas skatins pirkėjus grįžti pas jus vėl ir vėl.

Gilinsimės į žmonių gebėjimą priimti informaciją. Skirtingi klientų charakterių tipai, lytis ir emociniai poreikiai reikalauja atitinkamų pristatymo būdų. Todėl mokinsimės specialios technikos, kuri leistų pasinaudoti „naudos kalba“ ir pavyzdinėmis istorijomis, orientuotomis į konkrečius kliento emocinius lūkesčius.

Argumentuotai griausime įpročius gintis arba pulti. Kurdami provokuojančias situacijas, treniruosime emocinį stabilumą ir vidinę ramybę, kuri leistų profesionaliai konsultuoti klientą.

Nustebsite, kaip naudojantis tam tikrais būdais, galima pasiekti tokių rezultatų, kokių nesitikėjote.

Analizuosime klasikines nepavykusių pardavimų klaidas. Atskleisiu jums dar vieną edukacinį pardavimo proceso būdą, kurio dėka galėsite pakeisti veiklos būdus ir rezultatus visam laikui.

Kad visa išdėstyta teorija ir metodai teiktų naudą – sutelksime visą dėmesį į integravimo procesą, kuris leis jums savarankiškai ir užtikrintai keisti savo įprastinius ir neefektyvius pardavimų proceso veiksmus.

Turiu iš anksto jus įspėti, kad nebus patogu, dalyvaudami mano pardavimų mokymuose žmonės turi išeiti iš komforto zonos bei susidurti akis į akį su savo baimėmis, įpročiais, įsitikinimais, kurie iki šiol jiems daug laimės nesuteikė.

Jeigu nuspręsite siųsti tik savo darbuotojus, ateityje, kuomet būsite be nuotaikos ir entuziazmo, pavaldinių per didelė džiugi energija gali jus truputį erzinti. Žinoma, juokauju. Nesvarbu ar esate vadovas, ar darbuotojas, ši programa skirta visiems, norintiems ne tik siekti geresnių finansinių rezultatų, bet ir pakeisti savo pačių asmeninę gyvenimo kokybę.

Renginio informacija

Registracija:

Spalio 25 d., trečiadienis:
09:00 - 19:00

* jeigu atvyksite vėliau negu 09:00, tuomet rizikuojate ilgiau laukti registracijos eilėse ir praleisti renginio pradžią.

Renginio programa
Būsenų valdymas

Pristatysiu emocinių būsenų atpažinimo bei valdymo metodiką. Treniruosimės kaip sąmoningai pasirinkti emocinę būseną ir didinti energijos kiekį, kuris leistų stresinėse situacijose išlaikyti entuziazmą ir aukštą energijos lygį.

Pardavimo proceso apžvalga

Analizuosime pardavimų silpnąsias vietas ir ieškosime efektyviausių, sąmoningų situacijų keitimo veiksmų, užtikrinančių sklandų ir rezultatyvų komunikavimo su klientu procesą.

Pasiruošimas pardavimui

Didžiausią dėmesį skirsime emociniam nusiteikimui. Griausime klaidingus įsitikinimus ir išankstines nuostatas. Mokinsimės konkrečių veiksmų, ugdančių pozityvų požiūrį į galimą rezultatą.

Poreikių išsiaiškinimas bei atpažinimas

Klientų emociniai poreikiai yra vieni iš esminių faktorių, nulemiančių sandorio baigtį. Pristatysiu jums 6 emocinių poreikių metodiką, kurią įvaldę sugebėsite ne tik užmegzti nuoširdų ryšį su klientu, bet ir leisite jam pasijusti puikiai, įsigijus jūsų prekę ar paslaugą. Būtent šis esminis momentas skatins pirkėjus grįžti pas jus vėl ir vėl.

Pristatymas

Gilinsimės į žmonių gebėjimą priimti informaciją. Skirtingi klientų charakterių tipai, lytis ir emociniai poreikiai reikalauja atitinkamų pristatymo būdų. Todėl mokinsimės specialios technikos, kuri leistų pasinaudoti „naudos kalba“ ir pavyzdinėmis istorijomis, orientuotomis į konkrečius kliento emocinius lūkesčius.

Prieštaravimų valdymas

Argumentuotai griausime įpročius gintis arba pulti. Kurdami provokuojančias situacijas, treniruosime emocinį stabilumą ir vidinę ramybę, kuri leistų profesionaliai konsultuoti klientą.

Pagalba priimant sprendimą

Nustebsite, kaip naudojantis tam tikrais būdais, galima pasiekti tokių rezultatų, kokių nesitikėjote.

Analizė ir alternatyvūs sprendimo metodai

Analizuosime klasikines nepavykusių pardavimų klaidas. Atskleisiu jums dar vieną edukacinį pardavimo proceso būdą, kurio dėka galėsite pakeisti veiklos būdus ir rezultatus visam laikui.

Dalyvių atsiliepimai

„Gavau daug daugiau negu tikėjausi. Įgavau pastikėjimo savimi ir ryžto gyventi taip, kaip noriu aš, o ne aplinkiniai. Sužinojau konkrečiais priežastis, kurios stabdė imtis veiklos įvairiose situacijose arba apsunkindavo sprendimų priėmimą.“

Birutė

„Taip, net labai. Atradau suvokiau naujų dalykų apie save, apie kuriuos anksčiau net nepagalvodavau. Buvau atvira sau, kas padėjo transformuotis. Taip pat labai svarbus dalykas – nauji žmonės, kurie pakeitė mano požiūrį į tai, kad visi mes turim baimių, abejonių ir vidinių problemų savų išgyvenimų, kurie įtakoja mūsų gyvenimus.“

Agnė

„Gavau to, ko nesitikėjau. Ir labai tai vertinu. Tai labai stipru visom prasmėm. Dar niekad ir niekam gyvenime nebuvau taip apnuoginusi savo sielos ir atvėrusi širdies…“

Asta

„Gavau daug daugiau negu tikėjausi. Įgavau pastikėjimo savimi ir ryžto gyventi taip, kaip noriu aš, o ne aplinkiniai. Sužinojau konkrečiais priežastis, kurios stabdė imtis veiklos įvairiose situacijose arba apsunkindavo sprendimų priėmimą.“

Birutė

„Taip, net labai. Atradau suvokiau naujų dalykų apie save, apie kuriuos anksčiau net nepagalvodavau. Buvau atvira sau, kas padėjo transformuotis. Taip pat labai svarbus dalykas – nauji žmonės, kurie pakeitė mano požiūrį į tai, kad visi mes turim baimių, abejonių ir vidinių problemų savų išgyvenimų, kurie įtakoja mūsų gyvenimus.“

Agnė

„Gavau to, ko nesitikėjau. Ir labai tai vertinu. Tai labai stipru visom prasmėm. Dar niekad ir niekam gyvenime nebuvau taip apnuoginusi savo sielos ir atvėrusi širdies…“

Asta
Kainos